.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تروریست‌های آمریکا زیر ضرب مقاومت ؛ حمله بزرگ به پایگاه آمریکایی
سنتکام: در حمله پهپادی ۳ نظامی کشته و ۳۴ نفر مجروح شدند/ مقاومت اسلامی عراق مسئولیت حمله به پایگاه آمریکا را بر عهده گرفت / در ادامه حمله به مواضع آمریکاییها در منطقه، منابع خبری می‌گویند که دو پایگاه نظامیان آمریکا در شمال شرق سوریه و غرب عراق، با پهپاد هدف قرار گرفته است ....
سنتکام: در حمله پهپادی ۳ نظامی کشته و ۳۴ نفر مجروح شدند/ مقاومت اسلامی عراق مسئولیت حمله به پایگاه آمریکا را بر عهده گرفت / در ادامه حمله به مواضع آمریکاییها در منطقه، منابع خبری می‌گویند که دو پایگاه نظامیان آمریکا در شمال شرق سوریه و غرب عراق، با پهپاد هدف قرار گرفته است ....

شمال نیوز: منابع خبری گزارش دادند که پایگاه نظامیان آمریکا در شمال شرق شهر المالکیه واقع در استان الحسکه، هدف حمله پهپادی قرار گرفته است. این پایگاه در شمال شرق سوریه قرار دارد.

 

این منابع همچنین گفتند که پایگاه عین الاسد که مقر نظامیان آمریکایی در غرب عراق است، با پهپاد هدف قرار گرفت.

 

یک منبع امنیتی به پایگاه خبری بغداد الیوم گفت که پایگاه عین الاسد با پهپادهای انتحاری هدف قرار گرفته است و هنوز هیچ اطلاعاتی درباره حجم خسارات و تلفات احتمالی در دست نیست.

 

گروههای مقاومت در واکنش به حمایتهای آمریکا از تداوم جنگ غزه، همچنان در حال هدف قرار دادن پایگاه‌های اشغالگران آمریکایی در منطقه هستند و تأکید دارند که تا اخراج کامل آمریکا از عراق و منطقه، قطعا به این حملات ادامه خواهند داد.

 

نیروهای مقاومت، شامگاه روز گذشته، چهار پایگاه آمریکا را در سوریه و عراق هدف قرار دادند. پایگاه نظامیان آمریکایی واقع در روستای الخضراء در نزدیکی میدان نفتی العمر، پایگاه عین الاسد، میدان گازی «کونیکو» و روستای «خربه عدنان» واقع در استان الحسکه، چهار پایگاه مذکور هستند.

 

مقام آمریکایی: ایران حمله به پایگاه آمریکایی را انجام نداده است

 

رویترز شامگاه یکشنبه به نقل از مقام‌های آمریکایی خبر داد که آنها اعتقاد ندارند که نیروهای ایرانی، خودشان حمله با پهپاد را علیه پایگاه آمریکایی در اردن انجام داده‌اند.

پیشتر نیز یک مقام آمریکایی یکشنبه شب به وقت تهران در واکنش به حمله پهپادی به یک پایگاه نظامی آمریکا در مرز اردن با سوریه گفت که این حمله لزوما از سوی ایران صورت نگرفته است.

 

به گزارش شبکه خبری «سی‌بی‌اس» یک مقام آمریکایی که مایل به افشای هویت خود نبود در این باره اظهار داشت: «حمایت ایران از شبه ‌نظامیانی که به پایگاه آمریکا حمله کردند، به معنا حمله از سوی ایران نیست.»

 

مقام‌های نظامی آمریکا یکشنبه شب به وقت تهران گفتند که سه نظامی این کشور در حمله شبانه پهپادی به یک پایگاه آمریکا در اردن کشته و دستکم ۲۵ پرسنل نظامی نیز زخمی شدند.

 

واکنش هریس به کشته شدن سه نظامی آمریکایی در شمال شرق اردن

 

«کاملا هریس» معاون رئیس جمهور آمریکا شامگاه یکشنبه به حادثه کشته شدن سه نظامی آمریکایی در جریان حمله به پایگاه نظامیان آمریکایی در نزدیکی مرز اردن واکنش نشان داد.

 

وی در سخنانی گفت: «ما در غم از دست دادن سه نظامی آمریکایی که در شمال شرقی اردن و در نزدیکی مرز سوریه کشته شدند، عزاردار هستیم».

 

هریس در ادامه سخنانش مدعی شد: «حمله به نیروهایمان در شمال شرق اردن از سوی گروه‌های مسلح تحت حمایت ایران انجام شده است».

 

معاون رئیس جمهور آمریکا گفت: «به مبارزه با تروریسم ادامه داده و تمام کسانی که مسئول حمله به نیروهایمان در شمال شرق اردن بودند را بازخواست خواهیم کرد».

 

مقام آمریکایی: نمی‌توان گفت ایران در حمله به پایگاه ما در اردن دخالتی داشته است

 

یک مقام آمریکایی یکشنبه شب به وقت تهران در واکنش به حمله پهپادی به یک پایگاه نظامی آمریکا در مرز اردن با سوریه گفت که این حمله لزوما از سوی ایران صورت نگرفته است.

به گزارش شبکه خبری «سی‌بی‌اس» یک مقام آمریکایی که مایل به افشای هویت خود نبود در این باره اظهار داشت: «حمایت ایران از شبه ‌نظامیانی که به پایگاه آمریکا حمله کردند، به معنا حمله از سوی ایران نیست.»

 

اردن روایت واشنگتن درباره کشته شدن نظامیان آمریکایی را تکذیب کرد

 

 

 بر خلاف روایتی که آمریکاییها از حمله به نیروهای خود داشتند، «مهند مبیضین» سخنگوی دولت اردن رسما خبر داد که هیچ حمله‌ای به نظامیان آمریکایی در خاک اردن صورت نگرفته است.

​​​​​​​

سخنگوی دولت اردن همچنین به شبکه خبری «المملکه»  گفت که در این حمله، پایگاه التنف هدف قرار گرفته است. این پایگاه در داخل خاک سوریه قرار دارد و مقر نظامیان آمریکاست.

 

افزایش شمار مجروحان نظامیان آمریکایی در حمله پهپادی به ۳۴ نفر

 

خبرگزاری آسوشیتدپرس به نقل از یک مقام آمریکایی از افزایش شمار مجروحان حمله پهپادی به پایگاه نظامیان این کشور در اردن خبر داد.

 

براساس این گزارش، ۳۴ نظامی آمریکایی در این حمله مجروح شده‌اند.

 

پیش از این گفته شده بود که دست کم ۳۰ نظامی آمریکایی مجروح و سه نفر دیگر نیز کشته شده اند.

 

شمال نیوز : یک مقام آمریکایی دیگر نیز به شبکه الجزیره گفته که واشنگتن در حال کار برای شناسایی گروههای مسلحی است که به نیروهای آمریکایی در اردن حمله کرده‌اند.

 

مقام‌های نظامی آمریکا یکشنبه شب به وقت تهران گفتند که سه نظامی این کشور در حمله شبانه پهپادی به یک پایگاه آمریکا در اردن کشته و تعدادی از پرسنل نظامی نیز زخمی شدند.

 

سنتکام (فرماندهی مرکزی آمریکا) یکشنبه شب در بیانیه‌ای تایید کرد که در حمله یک فروند پهپاد به پایگاهی در شمال شرقی اردن، سه نظامی کشته و ۲۵ پرسنل این کشور زخمی شدند.

 

سی‌ان‌ان نوشت‌که مشخص نیست که چرا پدافند هوایی در رهگیری پهپاد شکست خورده است. جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا تلاش کرد حمله به نیروهای آمریکایی را به گروه‌های تحت حمایت ایران نسبت دهد، اما اذعان کرده که واشنگتن هنوز در حال گردآوری اطلاعات در خصوص این حمله است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.033 seconds.